Hello

Pozz svima, eto tako ja pa skoro vec 2 dana sam korisnik Linux Mint-a, koristio sam Windows do sad pa onda odlucih da predjem na Linux da vidim i to cudo kakvo je…totalni sam pocetnik voleo bih da naucim sve i svasta vezano za linux. Vec imam par problema na sistemu al postavicu temu kasnije i tako to.

Pozdrav :).

Dobrodošao u linux vode i na forum :slight_smile:

Kalifornifikuješ nam forum.
Poz

Dobro dosao

I pravilno se kaže GNU/Linux. Molim lepo. Pozdrav :slight_smile: :slight_smile:

Dobrodosao :slight_smile:

Pozdrav i dobro nam dosao! :slight_smile: :drinks:

Zamoljavaju se GNU ziloti da ne zbunjuju novajlije :smiley:

When Linus Torvalds was asked in the documentary Revolution OS whether the name “GNU/Linux” was justified, he replied:

Well, I think it’s justified, but it’s justified if you actually make a GNU distribution of Linux … the same way that I think that “Red Hat Linux” is fine, or “SuSE Linux” or “Debian Linux”, because if you actually make your own distribution of Linux, you get to name the thing, but calling Linux in general “GNU Linux” I think is just ridiculous.

http://en.wikipedia.org/wiki/GNU/Linux_naming_controversy

Nema tu zilota Drakče, Linux Mint jeste GNU/Linux iako možda neće tako da se zove on to jeste ;). Može on da beži koliko hoće, ali GNU mu je tata i okolo salata :D.

Ali OK često ni ljudima ne treba srednje slovo, ali nekad i treba nikad se ne zna :D.

Welcome to the Forum of Open Source Serbia iHIM :slight_smile:

Tata mu je Linus, a za salatu si potpuno u pravu…prava kupusara :smiley:

Moj komentar je bio samo na nezoveseovakonegoonako ispravku na kakve sam generalno alergičan.
No ja sam ionako prosvetljeni indijanac, a pošto ste vi gnuovi u množini jači, moram da begam u planine :smiley: