Problem sa Apache2.service

Zdravo svima. Pokusavam da resim problem sa LSB: Apache2 web server. Da li iko zna kako da resim ovaj problem? Samo da napomenem da sam pocetnik u svemu ovome i da imate razumevanja:)

Daj malo više detalja, šta je to server, udaljena mašina, workstation, kako je instaliran Apache, koja verzija, u okviru XAMPP-a ili standalone, šta pokušavaš da uradiš pa ti izbacuje tu grešku!?

Servis nije startovan iz nekog razloga…prouči komande odavde:
apachectl - Apache HTTP Server Control Interface - Apache HTTP Server Version 2.4

instalirao sam na virtualnoj masini ubuntu 16.04 LTS 64-bit,standalone. Problem mi se samo javlja kada ukucam komandu sudo service apache2 restart. Sve sto sam uneo koliko sam shvatio da bi prihvatilo(radilo) mora da se ukuca komanda za restart. Kada ukucam sudo service apache2 restart izadje mi Job for apache2.service failed because the control process exited with error code. See systemctl status apache2.service and journalctl -xe for details

Hvala. Pogledacu.

Probaj

sudo systemctl start apache2.service

Opet mi isto izbaci.

Kad si Root ne koristi se komanda sudo
po slici se vidi da si Root
Probaj da restartuješ virtualnu mašinu ako ne pomognu ostali predlozi

izasao sam iz root i ukucao service

izasao sam iz Root i probao da restartujem i trazio mi je da unesem sifru i nakon toga nista se nije desilo i opet mi izbacuje failed.

Na koji način si instalirao Apache?

Da li ti se ista novo pojavi u syslog-u (/var/log/syslog) ili apache log-u (/var/log/apache2) kada pokusas da startujes?

Resio sam da krenem sve ponovo i reinstalirao sam sistem. Ako mi pokaze opet istu gresku javljam se ponovo :slight_smile: Hvala svima na odgovorima.

[/QUOTE]

[quote=“ktmf, post:12, topic:4838”]

Ako mi pokaze opet istu gresku javljam se ponovo

Ispis greške sadrži i uputstvo kako da sam utvrdiš o čemu se radi…meni je zaista neverovatno da tebe ne mrzi da reinstaliraš sve iznova, a da te mrzi da proučiš ono što je lepo napisano: