problem sa particijama

pozdrav ljudi

ovo mi je prvi post ovde :slight_smile: a i totalni sam pocetnik u LInuxu pa ne zamjerite ako nesto lupim :slight_smile:
nisam nasao nigde temu da se predstavim pa bih molio da me uputite :slight_smile:

za pocetak imam jedan problemcic pa bih molio savjet ili neki HOW TO

ja sam totalni pocetnik u linuxu do sada sam koristio WIN i dosadio mi je jer pravi vise stete nego koristi (inace sam IT admin po struci i zaposlenju)

presao sam na linux Mint (bio pokusaj moj 1) i napravio sam sebi grdan problem. evo i koji.

lap top mi je imao 3 particije
1 sistem oko 150gb
2 Data 1 sa bitnim podatcima koje svakodnevno koristim oko 250gb
3 Data 2 sa manje bitnim podatcima ali i njih dosta koristim ( uglavnom filmovi i neke privatne slike)

e sta sam ja nacinio kao dugogodisnji win korisnik…
stavio sam cd i krenuo instalaciju, u nekom koraku (mislim da je 3 po redu ) dobio sam izbor
1 da instaliram linux pored win
2 da instaliram samo linux
3 da izaberem nesto drugo

i ja KONJINA uzmem opciju 2 i linux predje na sledeci korak, onda meni padne na pamet sta sam uradio i brze bolje prekinem instalaciju tako sto sam ugasio lap top

ishod:
cjeli disk 750gb je postao jedna particija a podataka nigde…pomoc sam trazio od druga koji duze koristi linux i on je probao sa nekim Parted Magic linuxom i programom TestCD i rezultat je da nadje sve fajlove ali za vecinu njih 90% velicina je 0b…

ja naprosto ne znam sta da radim pa Vas molim da mi pomognete

p.s. izvinite ako sam ispao nepristojan sa ovim upadom na 1 postu…i ne zamjerite ako budem lupetao nesto jos ucim oko linuxa :slight_smile: zivjeli

Pozdrav i dobrodošao na forum :slight_smile:
Ako želiš da se predstaviš, to možeš uraditi u ovom podforumu
http://forum.opensou…i-oss-projekta/