Razvoj blendera

code.blender.org/index.php/2013/06/blender-roadmap-2-7-2-8-and-beyond/

Bez Blendera vise ni u WC! Jos malo pa ga ni Autodesk nece stici.

Samo kada bi konacno dopisali displacement engine, i dodali mu micropolygon/per-pixel displacement. Ovako je zahtevniji (i sporiji) i od starog Mental Ray displace algoritma.
Ali, kako kazu, nije im to u planu ni za verziju 3.

Zato ce sa OpenGL implementacijom da bude u redu najboljih (vec je blizu sa Cycles cuda podrskom)

Da naravno, mada gledano na Blender iz perspektive nekog koji je koristio 3ds max godinama, ovo je i vise nego sto sam ocekivao od free programa. Ima tu jos stvari koje ce vremenom ispraviti i dodati, ali za sada koliko vidim na dobrom su putu.

Moj kolega sa faksa je napisao “fracture tools” za Blender (username “pildanovak”), i jos tada (2007-2008), koristio je samo Blender i radio je neverovatne projekte (uglavnom interaktivni 3d i kontrola midi uređaja), i ubeđivao me da ga i ja koristim. Ali ja sam tada bio samo u Houdini svetu, i Blender sam prepotentno gledao kao neku igru za klince.
Ali vremenom sam uvideo da je čovek bio u pravu, i da svaki “community driven” projekat ima mnogo više potencijala od korporativnih…

Naravno slazem se, i ja to ranije nisam uvideo dok nisam napravio promenu. Desilo mi se pre par dana da sam morao da se vratim na 3ds max da nesto doradim i veruj bilo je bolno. Sad tek shvatam odkad sam napravio promenu, koliko je 3ds max u stvari zaostajao za te neke sitne stvari koje zivot znace.
S obzirom da si vec pokrenuo temu za “razvoj Blender-a” nadam se da nemas nista protiv da u njoj kacimo sve novine vezane za razvoj Blender ?

Ovih dana se dosta pricalo na temu vezano za promenu UI za Blender. Andrew Price je pokrenuo tu pricu (u dogovoru sa Blender Fondacijom) da porade na “prepakovanju” korisnickog interfejsa.

[SIZE=14px]Fixing Blender – Part 1: Why It’s Broken[/SIZE]

[SIZE=14px]Fixing Blender – Part 2: Going Deeper[/SIZE]

[SIZE=14px]New Blender UI Proposal[/SIZE]