Trenutno blokiranje od strane Yahoo-a

Heya ljudi, krenuo da lovim pa ne znam više gde da tražim, trebaju mi bistre glave da brainstormujemo problem.

Dobijam od yahoo-a sledeću grešku u mail client:

mail.log:6452:Apr 22 19:21:06 aegir postfix/smtp[8997]: 87BCF4C93F: host mta7.am0.yahoodns.net[67.195.228.110] said: 421 4.7.0 [IPTS04] Messages from 188.93.125.68 temporarily deferred due to user complaints - 4.16.55.1; see https://help.yahoo.com/kb/postmaster/SLN3434.html (in reply to end of DATA command)

Da li je neko dobijao slično i kako je pristupao ovom problemu? Pošto kako im pišem nešto tako dobijem automatizovani odgovor i zatvaranje tiketa i tako mesecima unazad.

Sumnjam na DMARC koji je javio sledeći report, primera radi da sve beleži kao fail:
https://mxtoolbox.com/DmarcReportAnalyzer.aspx?id=F-9a3a8364-6cba-41f9-b93f-cfc32155a3f6

Kada se testira header i proveri, dobija se pass kao što nalaže test da je sve ok:
https://www.mail-tester.com/test-m5ytebosm

Sa google emaila kao što se vidi sve uredno i prošlo, mail header javlja pass:
image

image

Dakle, zašto nas yahoo beleži, odakle da počnemo sa traganjem krivca?
Da li je usko vezano za DKIM i DMARC izveštajem ili je potpuno drugi issue?

Izmene koje sam probao pa cekam da vidim hoce li pomoci:
OpenDKIM stavio na relaxed/relaxed umesto relaxed/simple
sklonio iz DMARC rekorda p=quarantine u p=none

Hvala svima ako su se susreli sa sličnim i/ili doprinesu.

Yahoo je dosta čudan i ima neki totalno nama običnim smrtnicima nelogičan algoritam kojim detektuje i klasifikuje spam, odnosno šta je za Yahoo spam a šta ne.

Imao sam isti problem kao i ti i u mom slučaju se ispostavilo da mi je samo jedan od 3 nameservera bio na blacklisti, uvek kada uzimam IP adresu od provajdera prvo je testiram, poreklo i trenutnu poziciju ako je ima na RBL-u pa tek onda uzimam, ova mi je nekako promakla i sranje se napravilo, no kada mi je ISP zamenio IP na tom NS-u sve je proradilo ka Yahoo-u bez problema.

E sada, ne mogu da ulovim koja ti je glavna IP adresa jer imaš više njih i imaš dva različita MX rekorda sa dve različite IP adrese iz istog C bloka, ali su one čiste.

Ono što možda bude problem jeste što koristiš mCloud nameservere i sva 4 NS su na nekoj blacklisti ne kažem da je u tom problem ali može da bude.

Drugo, iz dosadašnjeg iskustva zaključio sam da DMARC maltene ne igra nikakvu bitnu ulogu kada je u pitanju klasifikacija spama, potpuno iste rezultate sam dobijao sa domenima koji nikad nisu imali DMARC sa onim koji su imali baš baš restriktivan karantin.

Treće, ako šalješ dosta mejlova u vidu mailing liste, da li imaš neki podatak koliko je njih bounce-ovalo, usled nepostojećeg mail sandučeta, to isto može biti potencijalni problem.
Predpostavljam da imaš unutar forme teksta na dnu i Unsubscribe link jer je to jedan od najbitnijih delova koji algoritam čita i ako ne nadje unsubscribe link odmah detektuje kao Spam.

1 Like

Lomim glavu mesecima i cimam ih, dobijam 0 odgovora sta je problem i kako reštii, definitivno najgori mail klijent. Ne znam da li si čuo da su ljudima brisali mailboxove ako nisu dobili nikakav email ili se nisu login prethodnih godinu dana.

Kontam i noted, ove IP adrese su sve bile sa ok reputacijom što smo dobili i sve probleme koji su bili uzrokovani su bili po kratkom postupku rešeni tako da smo čisiti kao suza.

Tako je, u pitanju je više servera i mail servera, ali kao što si rekao i odvojio vremena za to, uredno je sve. Hvala ti za double check, ovakve stvari uvek znače.

Za blacklist smo ih kontaktirali za NS servere, ali nije sređeno.

Što se tiče newsletter a i normi, maksimalno ih poštujemo, sa sve unsubscribe, opt out kao i domain address u footeru da bi izbegli ovakve probleme.

Nećeš odgovor dobiti ni za 10 godina od njih jer ne odgovaraju tako da ne troši vreme na njih.

Vidi samo ovo za bounce-back da li je i to u pitanju.

Mada… pre neki dan su moji iz HR tima ispalili mejl na 2000-2100 privatnih mejl adresa (ovo su adrese naših zaposlenih), šalje se sa Microsoft Exchange koji je na Azure-u i koji je na lizingu znači mi ga ne održavamo uopšte već to MS radi… pola yahoo adresa nije prošlo.

Tako da nemoj onda ti da očekuješ bog zna kakav tretman i saradnju sa Yahoo-om kada su i sa MS-om u konfliktu.

1 Like

Yahoo ima limitirano kolko mozes slati sa istog domena/ip adrese, a ako se neko jos i zali zakuco si se.

edit:
limit je tajna ali mislim da ne smes mnogo u smislu vise hiljada na sat. Bice da je negde
60 na sat limit.

edit2:
osim toga radi grey listovanje tako da vidis da jedno 50% konekcija biva odbijeno
sa tom porukom, to rade generalno svi. Nas softver za slanje je pravio statistiku
o tome :stuck_out_tongue:
Ja sam jedan od trojice koji su napisali ovo https://www.volomp.com/
:wink:

1 Like