upgrade na testing

E ljudi ovako, imam instaliran wheezy, i htio sam da sada isprobavam testing (jessy).
kako se mijenja source.list.
Prvo kako ulazim u taj fajl, i jel u tom fajlu mijenjam svuda gdje pise wheezy u testing ili…?
Ajd ovo za početak…a kada to uspijem da uradim…idemo dalje sa pitanjima.

Izvinjavam se ako su ovo početnička pitanja, ali ja sam početnik :slight_smile:

Hvala unaprijed

http://www.debian-srbija.iz.rs/2013/05/kako-nadograditi-debian.html

Tamo gde piše Wheezy, menja se u testing, sve ostalo je isto.

E ja sam ušao u fajl source.list i zamjenio sve wheezy sa testing, sačuvao, zatvorio i vratio se u terminal, a tamo je ispisao sledeće:

[email protected]:~$ gksu gedit /etc/apt/sources.list

(gedit:8621): EggSMClient-WARNING **: Failed to connect to the session manager: None of the authentication protocols specified are supported

(gedit:8621): Gtk-WARNING **: Attempting to store changes into `/root/.local/share/recently-used.xbel’, but failed: Failed to create file ‘/root/.local/share/recently-used.xbel.JCEN6W’: No such file or directory

(gedit:8621): Gtk-WARNING **: Attempting to set the permissions of `/root/.local/share/recently-used.xbel’, but failed: No such file or directory

(gedit:8621): Gtk-WARNING **: Attempting to store changes into `/root/.local/share/recently-used.xbel’, but failed: Failed to create file ‘/root/.local/share/recently-used.xbel.OGPI6W’: No such file or directory

(gedit:8621): Gtk-WARNING **: Attempting to set the permissions of `/root/.local/share/recently-used.xbel’, but failed: No such file or directory

(gedit:8621): Gtk-WARNING **: Attempting to store changes into `/root/.local/share/recently-used.xbel’, but failed: Failed to create file ‘/root/.local/share/recently-used.xbel.TGZT6W’: No such file or directory

[email protected]:~$

Jel ovo nešto nije u redu…ili…?

Ma edituj ga nano editorom u terminalu, što komplikuješ :slight_smile: