zdravo svima

posle dugog razmisljanja pridruzih se i ja ovom forumu (bilo je dilema ovde ili na ubuntu). Zovem se Zoran iz Krusevca sam na privremenom radu u Austriji. Sa linuxom sam par meseci,mada sam se sa njim sreo jos davne 2005 kad sam kupio prvi PC (SuSe linux),pa ponovo 2007 od drugara dobijem Ubuntu 7.10 i pre par meseci kada mi je posle ko zna koji put pao sistem (win.XP-Pro)iz meni nepoznatih razloga i izgubio sve slike i video zapise od mog klinca i tu sam doneo odluku da se prebacim na linux. Instalirao sam Ubuntu 10.4 meni a zeni dual boot win7/mint12.Redovno pratim i ovaj a i ubuntu forum. inace sam TOTALNI pocetnik na linuxu i imam volje i zalje da ucim ali nazalost vremena malo.

Dobrodošao na forum. Što se slika tiče šteta, mogao si da ih povratiš samo da si sa cd ili fleša digao live linux…mogao si da pristupiš celoj C: particiji…

Dobrodošao na forum. :connie_jail:

Dobro došao na forum Mint zajednice Srbije zemljače. :connie_jail:

Pozdrav i dobro došao :connie_jail:

Pozdrav Zorane i dobro nam došao na forum :connie_jail:

Krivo mi je što si izgubio dragocene stvari ali takve stvari su svakodnevnica pri radu sa Windows sistemima i programima.

ја сам се тога нагледао доста. Да падне виндовс и да се изгубе подаци. У том случају било који ливе линукс вади ствар, може да приђе Ц партицији и да пребаци податке на здраву партицију или једноставно да се пребаци на флеш драјв или нареже.

hellow :connie_jail:

Dobrodosao na forum!

I ja sam jos zesci guster, ali stariji korisnici su stvarno strpljivi i puni saveta. Jaci smo za jos jednog … uskoro ce nas biti valjda famoznih 300 :slight_smile:

Kad nas bude 300, Vlada da pusti bradu kao Leonida! :connie_jail:

I da bacimo nekog iz Microsoft Srbija u onaj bunar …

HVALA svima na dobrodoslici,ubuntu forum pratim vec duze vremena jos dok sam bio samo windosovac,a od skora i ovaj,moram priznati da sam odusevljen strpljivoscu i odlucnoscu u pomoci starih clanova novajlijama kao ja !!